Entwickler-Tracker: Wvw – Work in progress
Ben Phongluangtham hat im offiziellen Forum einen neuen Thread eröffnet, der dazu dient die aktuellen Arbeiten des WvW-Teams für uns transparent zu halten. Er betont an dieser Stelle jedoch auch, dass dies Arbeitsbereiche sind, die sich jederzeit in Priorität und Arbeitsaufwand wandeln können. So sind derzeitig Themen des WvW-Teams die Weltumstrukturierung, Balance im Spielmodus, das Obsidian Waffen-Set sowie Arbeiten für die ‚quality of life‘. Wenn ihr dazu auf dem Laufenden gehalten werden wollt, dann lohnt es sich auf jeden Fall diesen Thread zu verfolgen. Wir werden dies für euch darüber hinaus auch regelmäßig zusammenfassen.
Hey folks!
I’ve been meaning to get this up for a while. Most of this won’t come as news to anyone, if you’ve been following our posts. But I wanted to get a thread that summarized it all.
The following list contains a selection of changes that currently are on the WvW Team backlog. This list is not all-inclusive; it only includes features that have been started. Keep in mind that plans change, priorities shift, and projects always take longer than we’d like. Some of these improvements are many months from completion, and some may be removed if our priorities shift. If that is the case, we’ll update this post in the future.
World Restructuring
- Remove current worlds and dynamically create worlds.
- https://en-forum.guildwars2.com/discussion/26547/world-restructuring/p1
Siege re-evaluation
- Review balance and usability of current siege
Obsidian Weapon Set
- Group 1 (Released 12/12)
- Group 2 (Released 3/27)
Quality of Life
- Repeatable Reward Track Auto-Restart (If the reward track you have selected is repeatable, it will remain set upon completion)
- WvW Enrichments