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Informationen zu den Änderungen an der Stabilität

Wie bereits im Point of Interest zum Widergänger angesprochen wurde, wird sich in naher Zukunft die Funktion vom Segen Stabilität verändern. Während wir bisher durch die Stabilität für einen gewissen Zeitraum immun gegen CC wurden, wird es nun Stacks geben, mit denen jeweils ein einkommender CC geblockt wird.

Karl McLain hat sich nun zu diesem Thema nochmal im offiziellen Forum geäußert und ein paar Informationen ergänzt. So werden Fertigkeiten verschiedene Anzahlen von Stacks verleihen und diese laufen nach einer gewissen Zeit aus und der Segen verschwindet. Das Dolyak-Siegel wird zum Beispiel 10 Stacks Stabilität für 8 Sekunden verleihen, wohingegen das Werfen von Elixier B nur 5 Stacks für 5 Sekunden bringt.

Fertigkeiten, die Segen entziehen oder verändern, entfernen, sofern es nicht anders beim Skill erwähnt wird, direkt alle Stacks der Stabilität.

Hello all!

A few days ago, we showed a few of the abilities and traits for our new profession, the Revenant. Along with the new profession, we were able to show a change to stability, and we mentioned that you’ll be seeing this change sooner rather than later. That ”sooner” will be upon us very shortly!

Here’s the lowdown:
Stability is moving from being a binary duration-stacking type that blocks all crowd-controls for its duration to an intensity-stacking boon that removes one stack per incoming crowd-control. The goal of this change is to make the boon non-binary and to increase the benefit of using stability-granting abilities at the most opportune time in order to absorb the most control skills possible.

Almost all profession skills and traits that previously granted stability have been looked at and will be modified to apply an appropriate number of stacks according to their purpose. For example: Dolyak Signet (whose primary function is self-stability) will gain 10 stacks of stability for 8 seconds, while Toss Elixir B (which is an area of effect ability for the engineer) will grant 3 stacks to 5 allies for 5 seconds.

You may ask: “But what about my boon removal skills? Will they only corrupt one instance of stability now?” To which we say: Your corruptions and boon removals will clear the boon completely, unless otherwise noted.

I hope that’s cleared things up a bit. Thanks for reading!
-Karl

Epi

Manuel Gerber, 29 Jahre alt und Mitarbeiter der Webseite. Guild Wars Fan der ersten Stunde, seit ca. April 2015 für Guildnews.de tätig und ingame mit dem Account Epi.7498 anzutreffen

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