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Himmlische Gegenstände und Wildheit

Wie wir bereits in unsere Vorschau auf den Balance-Patch berichteten, wird bald ein neuer Wert namens „Wildheit“ in Guild Wars 2 eingeführt, welcher den Wert „Kritischer Schaden“ ersetzen soll. Der Spieler ThiBash stellte nun dazu im Offiziellen Forum die Frage wie die Umwandlung von Kritischer Schaden zu Wildheit für die Himmlischen Gegenstände ablaufen wird.

Is there any word on how celestial will be affected by the ferocity change? Obviously many pieces now give way more critical damage than they would if the stats are converted. Will they be rebalanced or will the Ferocity just be toned down to the current stat level (effectively nerfing celestial gear?)

Der Game Designer Roy Cronacher antwortete darauf und versicherte das ArenaNet an einer Lösung für diese Problem arbeitet.

I wanted to stop by and say thanks for the feedback. We do feel that the celestial stat set will be hit the hardest with the upcoming critical damage changes, so we are looking at possibly boosting the overall stats by a small amount.
Also the celestial stat set in PvP is using a much lower stat multipliers than the PvE versions so we will be looking at changing this as well. Nothing is set in stone, but I wanted to let guys know this is something we are discussing.

AdvanceCorporal

Vance, 24 Jahre jung. Leitet Gildenmissionen, schleicht sich in Videos, wird aber auch auf der Seite gesichtet. Außerdem im Podcast und wäre gerne Imker.

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